Contact Info / Websites

All 35 movie Reviews


A Norse in the 9th Ward A Norse in the 9th Ward

Rated 4 / 5 stars

Across

From the mothafucka



Fallen Angel Ep. 1 (Pt2) Fallen Angel Ep. 1 (Pt2)

Rated 5 / 5 stars

Wow

This has to be the most talented flash I've ever seen. The animation stands out and everything was done perfectly. It creates a creepy atmosphere.



Phoenix WTF Phoenix WTF

Rated 4.5 / 5 stars

NEDM

NEDM FTW


Little-Rena responds:

:D


Queers of War Queers of War

Rated 4.5 / 5 stars

LOL!

But I POOP from there! Now you don't.

Lols @ YTMND.

Overall an excellent flash. I've got to play GoW with my NG friends more



KJM Christmas Greeting KJM Christmas Greeting

Rated 3 / 5 stars

I lol'd

lolable entertainment with not so great of graphics and voice-overs. 6/10.


Drumunit responds:

Yes. It was kinda rushed to finish it in time for Christmas. I only had like 1 day to put it all together.


Ned and Susan Ned and Susan

Rated 3 / 5 stars

Meh.

It was okay, could definately use sound, but since the last review was such bullshit...

You gave this entry a 5, raising its score from 1.9928 to 2.0041!



777 - Part 1 777 - Part 1

Rated 4 / 5 stars

I liked it alot

I liked this alot, but I noticed that the sense of movement was lost at times when the flying boss was flying. Also, when she took him down and he was skidding on the metal, he should've been ground up in the front, to show why he would actually die. Another thing: When all the guys came out in the beginning, she should've used melee or an SMG. :(

One last thing: I noticed that the last scene was ALOT like Shadow of the Colossus, even the dramatic music.

Overall, it was a very good flash that could've been touched up in a few different areas.



Phoenix Wrong: Last Stand Phoenix Wrong: Last Stand

Rated 5 / 5 stars

LOL!

That was so fucking awesome. I lol'd.

BTW Who is the beat by that's playing when the old lady in the spacesuit appears?



Star Syndicate Halloween Star Syndicate Halloween

Rated 5 / 5 stars

my apez niggaz

fivestar yo shit be da shit i rate feiv



What the... What the...

Rated 3.5 / 5 stars

hah

Sounds like Xbox Live.