Contact Info / Websites

All 15 game Reviews


AN Escape Series #1 AN Escape Series #1

Rated 4 / 5 stars

Beat MY time.

1:13.

XD

Really good game, and I can't wait for the other ones.



Drakojan Skies Aco (Full) Drakojan Skies Aco (Full)

Rated 4.5 / 5 stars

LOL!

But I POOP from there! Now you don't.

Lols @ YTMND.

Overall an excellent flash. I've got to play GoW with my NG friends more.



Particles Particles

Rated 4 / 5 stars

lol i got to 7

Pretty good game, got sort of repetitive but it was good.



Boxhead :The Rooms Boxhead :The Rooms

Rated 4.5 / 5 stars

lolz

rapid fire railgun + barrels = nuke



Bullet Bill 2 Bullet Bill 2

Rated 4 / 5 stars

Fun...

Pretty fun, maybe got a bit repetitive... But very fun.



ClixSposing Kitraandra ClixSposing Kitraandra

Rated 5 / 5 stars

This was on 4chan

This was on 4chan 2 days ago... WTF? And it had some weird .ru website at the beginning. Did you commit purgery?



The REAL revenge. The REAL revenge.

Rated 2.5 / 5 stars

oh shit. (no pun intended)

Another "crap" flash. It was funny, but try to make something next time that actually DESERVES to be on the front page.



StarCraft: Mission 1 StarCraft: Mission 1

Rated 5 / 5 stars

Sweet!

Even though I'm commited to [mainly PC] and Xbox, I'm not a Starcraft fan; But, I loved it. I can't wait for 2!



Alien Hominid Alien Hominid

Rated 5 / 5 stars

Wtf

It was fun but do you think you made the boss of the first chapter hard enough?



Summer Flirt (a dress-up) Summer Flirt (a dress-up)

Rated 5 / 5 stars

Damn!

This was really really good.....I give it a 10